A A A K K K
людям із порушенням зору
Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги Зимноводівської сільської ради Львівського району Львівської області"

Відповіді НСЗУ на найпоширеніші запитання

Дата: 25.12.2023 11:56
Кількість переглядів: 6

НСЗУ Національна служба здоров'я України 

3 д.  · 

#ПитанняВідповіді

Національна служба здоровʼя України продовжує відповідати на поширені питання. Сьогодні — про доступ до даних пацієнта в ЕСОЗ.

❓ Хто має доступ до інформації в ЕСОЗ?

✅ Доступ до інформації, що міститься в ЕСОЗ, надається виключно ідентифікованим та автентифікованим (тобто підтвердженим системою) лікарям, що мають відповідні права доступу:

➖ медичний працівник, має безумовний доступ до усіх медичних записів, зокрема і до чутливих даних, які він сам зареєстрував (є їх автором);

➖ сімейний лікар має безумовний доступ до усіх медичних записів пацієнта (окрім чутливих даних);

➖ інші медпрацівники, для повноцінного надання медичних послуг пацієнту, мають безумовний доступ до усіх медичних записів (окрім чутливих даних), які вносилися в межах закладу в якому вони працюють.

Певна медична інформація в ЕСОЗ відноситься до так званих чутливих даних і доступ до них додатково обмежений. Зокрема, це дані про психічний статус пацієнта та дані про захворювання на ВІЛ. В ЕСОЗ для захисту медичних даних у системі передбачені наступні рівні доступу:

❓ Чи може медпрацівник отримати дані, до яких немає безумовного доступу?

✅ Якщо медпрацівнику потрібні дані, до яких він не має безумовного доступу, але вони потрібні для забезпечення лікування або надання медичних послуг, то для їх отримання він може запросити дозвіл у пацієнта (його уповноваженої особи — у разі недієздатності людини). Перед цим медпрацівник має пояснити пацієнту, навіщо йому потрібні ці дані. Після чого він має створити відповідний дозвіл на доступ в ЕСОЗ. А якщо дозвіл потрібний до чутливих даних, то така згода пацієнта, згідно з чинним законодавством, обовʼязково має бути зафіксована письмово (в довільній формі).

Створення в ЕСОЗ дозволу на доступ відбувається з підтвердженням такої дії залежно від методу автентифікації, який було вказано під час реєстрації пацієнта в ЕСО3 (автентифікація через СМС, документи тощо).

❗️Важливо. СМС з кодами підтвердження дій в ЕСОЗ приходять пацієнту на той номер, який він вказав як метод автентифікації в системі при його реєстрації. Задля безпеки даних слід вказувати саме свій номер, а не номер когось із близьких чи знайомих. Так само як ви захищаєте банківські дані — захищайте і медичні.

Детальніше за посиланням: https://nszu.gov.ua/.../hto-maye-dostup-do-danih...


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень